rustdag

31 augustus 2015

31 augustus, een rustdag in st. Aout. Inmiddels hebben we 1300 km gefietst op onze (vouw)fietsen :-) Het fietswn gaat eigenlijk steeds beter. Hoewel de ene km nog niet de andere is. Een km of vijf naar beneden? Dan ben je er eigenlijk, een km omhoog? Dat is nog een heeeeeel eind fietsen. De fietsen houden. Het tot op heden prima, dit met 27kg bagage per fiets. Inmiddels hebben we een ritme van 6 dagen fietsen een dag rust (de maandag). Zondag fietst prettig want dan is het erg rustig op de wegen. Hoewel lekker.....gisteren was het 40 graden! Veel water mee dus. Nog een paar fotootjes en typefoutjes? Alles op de telefoon, klein maar van de gadgets enige die nog werkt :-)

Foto’s