plagiaat

6 september 2015

Stukje tekst van Roos, we halen het dus wel ruim 100 km per dag :-)
"Daar liggen we dan, in Hotel huppeldepup in St. Jean d'Angely. Volledig uitgeput.
Het begon zo mooi. Om 10 uur werden we uitgezwaaid door de Lazy Ducks. Nog nooit zo vroeg vertrokken. We waren er beduusd van. Mooi zonnetje, liefelijke heuveltjes, mooie dorpjes, gewoon alles wat we hoopten.
Tussenstop in Champniers want daar zou een Decathlon zijn waar we gas konden aanvullen. Daar aangekomen bleken er meerdere Champniers is Frankrijk te zijn, dit ienie-miene dorpje had er geen.
Vrolijk verder - dan maar weer salade vanavond.
Het ging zo lekker dat we ons oorspronkelijke plan om in Chef Boutonne neer te strijken loslieten. Het zou Aulnay worden. Camping Le Lizot was volgens de website nog tot 12 september open. Ouvert pour vous! luidde de wervingstekst.
Na wat verdwalen in het bos (Ik wilde een mooie route dwars door het bos) kwamen we geheel per ongeluk bij de camping uit.
Avez-vous une place pour deux personnes et un tente?
Non. Non? Non, votre permis pour la sanitaire...... euh? No sanitaire, maibai next annee.
Mais votre websait .... O, le website.

Nou ja zeg. Heb je een website hou deze dan ook bij sukkel! Doe anders flyers of adverteer in het plaatselijke suffferdje. Een website MOET uptodate zijn!!

Affijn, 25 kilometer verderop en twee gesloten (!) hotels later, een hotel gevonden.
En ook een camping, maar daar hadden we te te koud voor en waren we te hongerig voor.
Nu halen we alles uit deze tegenvaller: tent uithangen, apparaten laden, gratis Wifi, lang douchen (sorry milieu), alle beschikbare grote katoenen handoeken gebruiken, naar de wc zonder koplamp op. Luxe kan soms heerlijk zijn.

En misschien, heel misschien gaan we van te voren een camping bellen. Een knieval.
Maar principieel: een website moet gewoon up to date zijn!!!

1 Reactie

  1. Ben en Henny:
    7 september 2015
    Hi Roos en Leen,
    Wij hebben jullie ontmoet op camping Lazy Duck en op het terrasje van de bar, onder het genot van een kopje koffie, met elkaar gesproken over jullie reisplannen etc. Wat leuk zo'n reisblog. Wij zullen jullie blijven volgen! Jullie hebben gelijk! Een website moet je Up to date houden. Jullie krijgen ook de groetjes van Arthur en Marijke ( broer en schoonzus ). Veilige en mooie fietsreis! Lieve groetjes Ben en Henny ( Denia / Espana )